Друго

iPod touch Най-лесният джейлбрейк някога - не е необходим компютър!

Състояние
Не е отворен за допълнителни отговори.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Следващия

Отиди на страница

ОтивамСледващия Последно П

битие на планетата

Оригинален плакат
11 октомври 2007 г
  • 28 октомври 2007 г
Благодарение на hdm на Metasploit, сега сме въоръжени със знанията как да изработваме по поръчка нашите собствени експлойт tiffs. Неговите основи с надеждно изпълнение на код направиха възможни по-добри джейлбрейкове. Той е особено за възхищение за педагогическите детайли, които позволяват на всеки да има по-добро разбиране на неговите техники и вътрешните части на устройството.

Въз основа на неговата работа създадох tiff, който изцяло джейлбрейква iPod, инсталира Installer.app и OpenSSH, заедно с лесна програма за включване/изключване, която ви позволява да включвате или изключвате SSH/SFTP/SCP както за целите на сигурността, така и за пестене на батерия .

SummerBoard вече не е инсталиран, тъй като най-новата версия от Installer.app работи добре и не изисква бърникане.

За това имате нужда от относително стабилна wi-fi връзка, тъй като вашият iPod ще изтегли няколко мегабайта информация.

И така, сега има две стъпки, едната от които е по избор:

1. Възстановете и/или актуализирайте вашия iPod/iPhone до ново копие на фърмуера 1.1.1. Това вероятно не е необходимо, ако не сте се забърквали твърде много с вашия iPod.
2. В Safari на вашия iPod посетете dn.vc/jb (псевдоним за http://www.slovix.com/touchfree/jb )

Safari ще се срине след момент. Нищо няма да се случи за около 30 секунди (така че бъдете търпеливи). След това iPod автоматично ще се рестартира и ще бъдете джейлбрейк!

Според мен е доста красиво, защото е лесно и независимо от платформата (няма значение дали използвате Mac или PC).

Това вероятно ще бъде най-простият начин... докато Apple не поправи дупката в сигурността на TIFF, така че се наслаждавайте, докато можете.

Ще направя изходния код достъпен за всеки, който се свърже с мен. Доста е тривиално да настроите огледала.

О, и P.S.: Поздравления и подкрепа за rezn, който беше първият, който успя да проработи нещо подобно. Моята реализация е напълно независима и е по-чиста (тъй като използва HTTP, вместо да изисква необработен TCP и socat), IMHO, но той беше първият и успехът му ме подтикна да направя моя собствена.

Видео как трябва да изглежда процесът: http://www.youtube.com/watch?v=RHHPVhDfxT8 д

Дейвид Г.

10 април 2007 г


Аляска
  • 28 октомври 2007 г
Възможно ли е да се направи това и след това да се възстанови до абсолютно недокоснато състояние, толкова много не знае и анулира гаранцията ми трябва ли да го изпратя по някаква причина? П

папагалска главаmjb

4 март 2007 г
  • 28 октомври 2007 г
Дейвид Г. каза: Възможно ли е да се направи това и след това да се възстанови до абсолютно недокоснато състояние, дотолкова, че не знае и анулира гаранцията ми трябва ли да го изпратя по някаква причина?

щракнете върху възстановяване в iTunes
Реакции:Маркгиффорд49 ° С

Кориус

28 октомври 2007 г
  • 28 октомври 2007 г
здравей

Опитах http://www.slovix.com/touchfree/jb/ URL в моя ipod touch, safari се срина и след това ipod се рестартира, след рестартирането остава замразен в логото на Apple. Не мога да мина покрай логото и също не мога да вляза в режим на възстановяване, свалих си ipod!

Всяка помощ ще бъде оценена.

Благодаря ти. д

dschiller

7 май 2007 г
  • 28 октомври 2007 г
Опитах това след много неуспешни опити с други методи (вижте тази тема) и се радвам да кажа, че работи! Това е фантастично!

Поздравления за разработчика на това!

Наздраве
Даниел М

mmfy

23 октомври 2007 г
  • 28 октомври 2007 г
Кориус каза: Здравей

Опитах http://www.slovix.com/touchfree/jb/ URL в моя ipod touch, safari се срина и след това ipod се рестартира, след рестартирането остава замразен в логото на Apple. Не мога да мина покрай логото и също не мога да вляза в режим на възстановяване, свалих си ipod!

Всяка помощ ще бъде оценена.

Благодаря ти.

dschiller каза: Опитах това след много неуспешни опити с други методи (вижте тази тема) и се радвам да кажа, че работи! Това е фантастично!

Поздравления за разработчика на това!

Наздраве
Даниел

Така че работи ли или не?? П

битие на планетата

Оригинален плакат
11 октомври 2007 г
  • 28 октомври 2007 г
Кориус каза: Здравей

Опитах http://www.slovix.com/touchfree/jb/ URL в моя ipod touch, safari се срина и след това ipod се рестартира, след рестартирането остава замразен в логото на Apple. Не мога да мина покрай логото и също не мога да вляза в режим на възстановяване, свалих си ipod!

Всяка помощ ще бъде оценена.

Благодаря ти.

Първото рестартиране може да отнеме до две минути, така че бъдете търпеливи. Ако сте прекъснали рестартирането, може да се наложи да възстановите. (Предполагам, че устройството се рестартира автоматично) ° С

coreybox

28 октомври 2005 г
  • 28 октомври 2007 г
работи чудесно за мен THE

LGShepherd

27 юни 2007 г
Тийсайд, Обединеното кралство
  • 28 октомври 2007 г
току-що направих това и работи страхотно!

имам обаче един въпрос, как да добавя други приложения към това? инсталаторът има куп от тях, но бих искал и приложенията за iphone да са на докосване, как да направя това?

Благодаря
Лиъм д

dschiller

7 май 2007 г
  • 28 октомври 2007 г
LGShepherd каза: Току-що направих това и работи страхотно!

имам обаче един въпрос, как да добавя други приложения към това? инсталаторът има куп от тях, но бих искал и приложенията за iphone да са на докосване, как да направя това?

Благодаря
Лиъм

Използване на iJailbreak за инсталиране на приложенията за iPhone биха могли, може работа, въпреки че не съм тествал това. Ако го опитате, моля, уведомете ни дали работи.

Инфилтрат

да се
13 януари 2005 г
Между котки, кучета и жажда за скитания.
  • 28 октомври 2007 г
planetbeing каза: Това е доста красиво, според мен, защото е лесно и независимо от платформата (няма значение дали използвате Mac или PC).

Да, слава за простотата. Но красивото не е това, което бих определил като спиращ шоуто, широко документиран недостатък в сигурността.

Най-слабият вектор за атака е човешкият елемент. Хората наистина искат приложения на своите iPod touch и iPhone. За мен това не е ситуация, която бих нарекъл „красива“. П

битие на планетата

Оригинален плакат
11 октомври 2007 г
  • 28 октомври 2007 г
Ликсивиал каза: Да, поздравления за простотата. Но красивото не е това, което бих определил като спиращ шоуто, широко документиран недостатък в сигурността.

Най-слабият вектор за атака е човешкият елемент. Хората наистина искат приложения на своите iPod touch и iPhone. За мен това не е ситуация, която бих нарекъл „красива“.

Хаковете са красиви, недостатъците не. Ако искате да видите нещо грозно, прочетете спецификациите за TIFF. Самият факт, че само като разглеждате моя уебсайт, мога да правя каквото си искам с вашето устройство, очевидно е много опасен. Веднага щом прегледам напълно кръпките, които вече са налични за тази дупка в сигурността, автоматично ще ги приложа. Засега, въпреки зловещите предупреждения от някои специалисти по сигурността, не се появи нищо злонамерено, което да ги експлоатира. Въпреки това, не е немислимо някой в ​​крайна сметка да си помисли, че да има iPhone/iPod ботнет би било забавно. хаха

Не съм съвсем сигурен какво целиш с втория си абзац. Искате да кажете, че хората, които искат приложения на трети страни, не е „красиво“? Кой си ти? Стийв Джобс?

Или искате да кажете, че по някакъв начин хората, които искат приложения на трети страни на своето устройство, са уязвимости в сигурността. Това всъщност не е вярно; хората са само уязвими места в сигурността, когато действат по опасни начини. Използването на TIFF експлойта от известен източник е толкова рисковано, колкото инсталирането на програма от известен източник. В крайна сметка аз не съм BonzaiBuddy. Вниманието да не отваряте имейли или да посещавате уебсайтове от сенчести източници все пак ще служи за адекватна защита на безопасните хора за момента (но не и когато злонамереният софтуер действително започне да се появява).

Желанието на хората да имат приложения на трети страни има тенденция уязвимостите в сигурността на iPhone и iPod touch да се появяват по-бързо, отколкото обикновено, поради огромното количество усилия, които общността изразходва, за да открие пукнатини в бронята и да ги отвори широко. . Да спориш, че това е лошо, е като да спориш за сигурност чрез неизвестност. Ако сегашните хакери не открият тези проблеми, докато търсят начини да активират приложения на трети страни и да ги популяризират, някои други ще продадат тези уязвимости на разпространители на спам и собственици на ботнет.

Във всеки случай и двамата можем да се съгласим, че и iPhone, и iPod touch в момента са лоши по отношение на сигурността. Просто намирам другите ти коментари за объркващи.

evilgreg

13 август 2007 г
  • 28 октомври 2007 г
ЕХА! Добра работа с този хак и за разлика от човека с няколко поста над мен, аз съм съгласен с вас, че това е прекрасно направено. Това ще спести на МНОГО хора големи главоболия и знам, че ако трябва да възстановя своя iPod, със сигурност ще използвам този метод. Предполагам, че е съвместим с iPhone? THE

лупка

30 септември 2007 г
  • 28 октомври 2007 г
Преди няколко седмици направих джейлбрейка си по трудния начин, но наистина е страхотно да видя нещо подобно. С

zagnutts

28 октомври 2007 г
  • 28 октомври 2007 г
Проблеми с джейлбрейк

успях да посетя http://www.slovix.com/touchfree/jb/ в сафари. Всичко изглеждаше добре. Браузърът се затвори и iphone се рестартира. Но след рестартирането нищо не се е променило. Някакви предположения? Току-що взех телефона и дори го възстанових. П

битие на планетата

Оригинален плакат
11 октомври 2007 г
  • 28 октомври 2007 г
zagnutts каза: Успях да посетя http://www.slovix.com/touchfree/jb/ в сафари. Всичко изглеждаше добре. Браузърът се затвори и iphone се рестартира. Но след рестартирането нищо не се е променило. Някакви предположения? Току-що взех телефона и дори го възстанових.

Използвате iPhone, нали? Активиран ли си?

Също така опитайте да рестартирате устройството отново. Също така няма да навреди, ако се опитате да посетите URL адреса отново. Ако тези действия не проработят, върнете се тук и ми кажете, защото това е наистина странно. ° С

Кориус

28 октомври 2007 г
  • 28 октомври 2007 г
Прекъснах процеса на рестартиране след срива на сафари :S

Мога да вляза в режим на възстановяване и компютърът ми разпознава и се опитва да „възстанови и актуализира“, но iTunes ми дава „iPod не може да бъде възстановен. Няма достатъчно налична памет'.

Тук съм малко загубен. Дж

джигиму

28 октомври 2007 г
  • 28 октомври 2007 г
Това беше лесно!

Да, работи добре без проблем!! Благодаря на отговорния Geek д

dxerboy

28 октомври 2007 г
  • 28 октомври 2007 г
FYI там: третият път беше очарованието за мен. Много много сладък хак. Наздраве! С

zagnutts

28 октомври 2007 г
  • 28 октомври 2007 г
planetbeing каза: Използвате iPhone, нали? Активиран ли си?

Също така опитайте да рестартирате устройството отново. Също така няма да навреди, ако се опитате да посетите URL адреса отново. Ако тези действия не проработят, върнете се тук и ми кажете, защото това е наистина странно.

Използвам iPhone, но не съм активиран. Опитах да го рестартирам отново, но пак нищо. С

Shnoops

28 октомври 2007 г
  • 28 октомври 2007 г
Бърз въпрос

Сега да кажем, че използвам този expoilt, вземам приложението за инсталиране и други подобни. сега wen apple звучи най-новия фърмуер ще мога ли да направя възстановяване и след това да мога да надстроя?

Инфилтрат

да се
13 януари 2005 г
Между котки, кучета и жажда за скитания.
  • 28 октомври 2007 г
planetbeing каза: Въпреки това, не е немислимо някой в ​​крайна сметка да си помисли, че разполагането с iPhone/iPod ботнет би било забавно.

Мислех по-скоро като повреда на бейсбенд или объркване на nvram (еднопотребителски режим) - параметри, които възстановяване *няма* да коригира. Но, да, всякакви злонамерени намерения.

Както и да е, извинявам се, че вероятно прочетох погрешно вашия коментар, който първоначално цитирах. Просто ми е интересно, че в този случай - което е самото определение за 'отдалечено изпълнение на код' - хакове, базирани на този недостатък, се възхваляват с големи аплодисменти. Просто си мисля какво би се случило, ако това беше недостатък на Mac OS X и беше разкрит на обществеността като основен проблем с libtiff от експерт по сигурността.

planetbeing каза: Всъщност не съм сигурен какво целиш с втория си абзац. Искате да кажете, че хората, които искат приложения на трети страни, не е „красиво“? Кой си ти? Стийв Джобс?

... Да спориш, че това е лошо, е като да спориш за сигурност чрез неизвестност.

Не, (перспективата за) приложения на трети страни е причината да купих моя iPhone на 29 юни.

Както и да е, аз казвах, че дълбокото желание на хората за лесен за използване метод за джейлбрейк прави социалното инженерство дори по-лесно, отколкото вече е. Перспективите на устройство, което има и разчита в голяма степен на камера, микрофон и клавиатура, е златна мина за данни. Не го казвах има или би се се случва, но повече от това бих могъл (което заявява очевидното... очевидно. ) И не намеквах, че създавате злонамерен софтуер, но като цяло предупреждавах просто да следвам сляпо прокламации на хората относно техния начин да разбият iPhone. Това е всичко.

Не исках да отвличам темата ви, но аз самият не бях сигурен какво точно имате предвид с първоначалния си коментар, така че затова отговорих на първо място. Съгласен съм, че този метод изглежда е най-лесната реализация, която съм виждал, и ще повторя благодарността си за вашите усилия. П

битие на планетата

Оригинален плакат
11 октомври 2007 г
  • 29 октомври 2007 г
Lixivial каза: Не исках да отвличам темата ви, но самият аз не бях сигурен какво точно имате предвид с този коментар. Съгласен съм, че този метод изглежда най-лесната реализация, която съм виждал, и ще повторя благодарността си за вашите усилия.

О, не, добре е. Просто исках да отбележа тези точки за известно време и трябваше да ги извадя, хаха. Съжалявам, че го получихте! д

droogie69

29 октомври 2007 г
  • 29 октомври 2007 г
хей, благодаря тази работа е страхотна за мен
успях да го хакна, но как мога да редактирам/добавя календара си
и още нещо как мога да получа и приложението за бележки ° С

Кориус

28 октомври 2007 г
  • 29 октомври 2007 г
Най-накрая успях да възстановя Ipod, ще опитам хака отново по-късно.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Следващия

Отиди на страница

ОтивамСледващия Последно
Състояние
Не е отворен за допълнителни отговори.