Друго

В момента се чувствам толкова ужасно...травматично преживяване тази вечер за мен.

macartiskel

да се
Оригинален плакат
7 август 2005 г
Портланд, Орегон
  • 19 юни 2006 г
Толкова разстроен в момента и не мога да направя нищо по въпроса. Карах по тъмен път с две ленти преди около час и половина и от нищото се появи черен пудел. Не можах да натисна спирачките си или дори да завия, защото от другата страна на пътя минаваха покрай мен едновременно (което мисля, че колите ме заслепиха, защото така или иначе не видях пудела до последната секунда). НЕ МОГА да повярвам, че ударих горкото животно по главата. Никога преди не съм удрял животно и в момента съм пълна бъркотия. Чувствам се толкова виновна и така или иначе съм толкова чувствителна към животните и смъртта. Не оставих кучето - взех го със себе си в кутия и ще се върна утре, за да намеря собствениците, ако е възможно. Имаше яка, но без етикети и имаше твърде много къщи с изключени светлини толкова късно през нощта. Единственото спокойствие, което имам в този момент в момента, е, че мисля, че умря моментално, защото никога не го видях да се движи или диша, след като спрях колата си.

Знам, че това не е най-доброто нещо за публикуване на табло за съобщения, но всички, които познавам, вече спят и аз съм доста травмиран от това. Разбира се, не мога да направя нищо по въпроса. Просто продължавам да мисля за момента, в който го видях и го ударих, и в момента ме убива. Почти съм сигурен, че никога няма да мога да заспя тази вечер.

devilot

Почетен модератор
1 май 2005 г


  • 19 юни 2006 г
Съжалявам, че всичко се случи. Много нещастен инцидент. Наистина се надявам, че ще успеете да се свържете със собствениците и се надявам, че ще могат да разберат, че не сте го направили умишлено и сте били достатъчно любезни да задържите пудела с вас и да намерят собствениците .

Фалшификат

20 август 2003 г
седнал на рамото ти
  • 19 юни 2006 г
Мисля, че се чувстваш виновна е добър знак. Това означава, че си жив и човек.

bousozoku

Почетен модератор
25 юни 2002 г
свинска мас
  • 19 юни 2006 г
Преживях го няколко пъти. Случват се злополуки и след няколко дни ще се оправите. Някой на работа ме дразнеше за това за ден-два, отбелязвайки, че това ме кара да реша софтуерен проблем, като отклонявам вниманието си.

Отпуснете се. С

swingerofbirch

24 октомври 2003 г
Обединените щати на Централна Северна Америка
  • 19 юни 2006 г
Много съжалявам да го чуя. Не те познавам, но звучиш като много грижовен човек и се радвам, че не си бил наранен. Вие правите най-доброто, което можете в ситуация, която може да се случи на всеки, но се е случила на вас, така че не трябва да се чувствате сякаш някой ви съди и не трябва да се чувствате виновни, защото вие сте нещастникът, който е трябва да се справя с това. Колко твърд сте към себе си, не е равносилно на любовта ви към живота и да не желаете да навредите на живота. Така че, сигурен съм, че ще преминете през чувството за вина, но се надявам, че скоро след това ще можете да продължите напред.

Никога не бих казал, че е вярно, защото не знам, но някои хора вярват, че нещата се случват с причина. Опитът да се намери смисъл помага на някои.

Вие сте ценен човек и случилото се тази вечер ви променя, но не ви омаловажава.

Кажете ни как се чувствате и дали можете да намерите собственика. Мога да ви предложа малко онлайн помощ, ако се интересувате по-късно. Точно сега вероятно просто трябва да скърбите.

РЕДАКТИРАНЕ: Току-що препрочетох последната част от публикацията ви за това изображение отново и отново.

Опитайте се да префокусирате. Когато ви хрумне, признайте го, помислете за всички положителни стъпки, които сте предприели след този момент (и повярвайте ми, че са били много положителни), и се фокусирайте отново върху нещо друго – късно вечерна телевизия и т.н. Аз самият съм нощна сова. В 2 часа сутринта по ABC световните новини вече излизат.

ibook30

да се
4 юни 2005 г
2000 светлинни години от дома
  • 19 юни 2006 г
macartiskel каза: Толкова съм разстроен в момента и не мога да направя нищо по въпроса. ......
Почти съм сигурен, че никога няма да мога да заспя тази вечер.

Съжалявам да чуя за вашия инцидент. Но мисля, че си прав:
Не можете да направите нищо за събитията от миналото. Наспи се. Публикувани са много добри идеи, така че отделете малко време, за да обработите всичко - но си направете прилична нощна почивка.

macartiskel

да се
Оригинален плакат
7 август 2005 г
Портланд, Орегон
  • 19 юни 2006 г
Благодаря на всички ви МНОГО. Точно това ми трябваше в момента...само малко мисли и спокойствие за това. Просто продължавам да си мисля... а ако бях само една минута по-късно и т.н. О, добре, знам колко много означават за мен моите домашни любимци и ще ми е много трудно да кажа на собствениците. Ще предложа да купя паметник за домашен любимец или НЕЩО, което може да помогне?? Сигурен съм, че ще бъда също толкова разстроен, колкото и тях по това време.

devilot

Почетен модератор
1 май 2005 г
  • 19 юни 2006 г
macartiskel каза: Ще предложа да купя паметник за домашен любимец или НЕЩО, което може да помогне?? Сигурен съм, че ще бъда също толкова разстроен, колкото и тях по това време.
Не мисля, че това е задължително. Първо, наистина е доста скъпо - ще бъдете ли подготвени за това? Второ, те може да не са напълно освободени от вина, защо кучето тичаше в тъмното? Това също е проблематично. Това каза, че цялата афера беше злополука и се надявам, че собствениците желаят или могат да видят това и че сте направили всички правилни неща, всичко, което бихте могли да направите във вашето положение.

Късмет.

MongoTheGeek

13 септември 2003 г
Не е толкова важно къде си, колкото кога си.
  • 19 юни 2006 г
Можеше да е по-лошо. Минах покрай Бамби и майка му на път за работа. Убити на 20' един от друг.

Едва наскоро едно създание уби с колата и това беше птица с желание за смърт. Може да съм ударил броненосец преди няколко години, но това не е потвърдено убийство, защото карайки няколко часа по-късно, го нямаше.

Не се чувствайте твърде отговорни за това. Има три субекта, които споделят вина за смъртта на кучетата. Ето ги подредени Възходящ отговорност

1) Вие.
2) Кучето за изтичане.
3) И най-отговорните са собствениците на кучета, че са пуснали кучето си извън контрол на пътя.

Също така помислете дали животното му, което не яде мърша и седенето му на пътя, вероятно е болно.

Дийпдейл

4 май 2005 г
Ню Йорк
  • 20 юни 2006 г
Devilot посочи много добри точки по отношение на мемориал. Свързването със собствениците е във вашия списък и въпреки загубата им, те трябва да могат да видят как сте били засегнати от случилото се. Фактът, че кучето беше навън без надзор в този късен час, беше жалко събитие, но не ви налага никакви допълнителни задължения.

Тези изпитания са мъчителни, но вие сте се справили с тях отговорно и с голяма доза чувствителност. Кажете ни какво се случва, когато се срещнете със собствениците на кучето.

Килип

14 юни 2006 г
  • 20 юни 2006 г
баща ми винаги говори за този път, когато е ударил куче, и то все още беше живо, но очевидно с много болка. Той каза, че е наистина разстройващо и единственото нещо, което може да направи, за да му помогне, е да го убие до края на пътя. Мразя смъртта и убийствата, дори в компютърни игри (какъв ужас).

Веднъж също ударих куче на мотора си и счупих едното му ребро, което много ме разстрои. Не знам какво стана след това, имаше много хора наоколо и просто избяга...

macartiskel

да се
Оригинален плакат
7 август 2005 г
Портланд, Орегон
  • 20 юни 2006 г
Благодаря още веднъж за коментарите на всички.... тази сутрин се чувствам 'малко' по-добре. Попитах шефа си дали мога да си тръгна за няколко часа скоро, за да проверя дали принадлежи на някой от къщите, където съм ударил кучето (това ще ми е толкова трудно, но се надявам да разберат).... няма никой вкъщи, тогава знам, че ще трябва да го заровя сам възможно най-скоро. Това е вярно за собствениците, които оставят кучето навън - и не е добра идея в тази конкретна област - това е просто двулентов път с много дървета и много тъмно през нощта. (Опосумите и миещите мечки винаги са изскачали пред мен по този път, но ВИНАГИ съм ги пропускал). Също така ще търся етикета си за лиценз, защото го няма ---това е едно нещо, което дори не съм си помислил да погледна снощи, но тази сутрин забелязах, че цялата предна част на колата ми е разбита. Няма голяма работа обаче, разбира се, че застраховката може да поправи такъв вид щети.

твоя

Почетен модератор
16 март 2004 г
Андоувър, Масачузетс
  • 20 юни 2006 г
Радвам се да те видя да публикуваш отново, но съжалявам, че това е причината.

Мисля, че направи всичко, което можеше да се очаква да направиш снощи и повече. Сигурен съм, че собствениците ще бъдат облекчени, щом ги намерите, и също се радвам - в относителен смисъл, разбира се - че кучето умря моментално.

Не мисля, че е важно да се опитваме да прехвърляме вина. Със сигурност нямате - карахте по пътя през нощта и не можехте да завиете. Не е твоя вина.

Кучето явно не е виновно.

А собствениците? Е, да, ако просто го оставят да броди, тогава срам за тях. Напълно възможно е обаче кучето да е пуснато по невнимание от дете, детегледачка, случайно оставена отворена врата и т.н. Такива неща се случват и това е трагично за всички.

Искрено се надявам да намерите собствениците и да можете да продължите напред.

знаменитост 23

12 март 2006 г
Под слънцето
  • 20 юни 2006 г
Знаете как някои хора казват, че животът е 10% това, което не можете да контролирате, и 90% това, което можете? Е, това влиза в тези 10%. За съжаление обаче беше инцидент. Надявам се да намерите собствениците.

macartiskel

да се
Оригинален плакат
7 август 2005 г
Портланд, Орегон
  • 20 юни 2006 г
О, момчета...сега се чувствам още по-зле, след като прочетох новите коментари. Както и да е, върнах се и има голяма планина с около 20 къщи, пръснати наоколо и някои приличат на бараки. Стана ми много неспокойно и не исках да започвам да питам за кучето. Може би съм бебе, но бях сама и си мислех за другия сценарий, че някой може да е наистина разстроен и ядосан от мен. Никога не знаеш какво могат да направят хората тези дни, а аз бях навън. Последното нещо, от което се нуждая, е да се нараня или нещо подобно. Определено ще се върна по-късно, но само ако моят б/ж се съгласи да отиде с мен. Баща ми също е извън града в момента или би.

Освен това бях спрян от ченге на връщане на работа...той каза, че причината да ме дръпна е, защото бронята ми дърпа земята. (не се шегувам, бихте си помислили, че ударих елен, а не куче от 20 паунда с колко зле изглежда??) Тогава трябваше да кажа на още един човек, че ударих куче снощи. Чувствах се като пълен ад.

Ще ви държа в течение какво се случва, но се надявам, че никой не мисли лошо за мен, ако просто кажа молитва за всичко това и погреба кучето до моето старо куче от детство Бъфи. Наистина не знам какво да правя в този момент. Разбира се, бих искал да знам какво се е случило с моя домашен любимец, но може би някой друг би искал да си помисли, че е добре някъде другаде. Кучето беше толкова сладко - трябваше да е малко сладурче. ° С

Кейтлин

да се
30 юни 2005 г
  • 20 юни 2006 г
celebrian23 каза: Знаеш ли как някои хора казват, че животът е 10% това, което не можеш да контролираш, и 90% това, което можеш? Е, това влиза в тези 10%.

Съгласен. Това е тъжна ситуация и съжалявам, че трябваше да се случи, но не е като че умишлено сте искали да го нараните. Нямаше друг избор, освен да. И както каза, поне не си го накарал да страда. И ти беше така любезен да се върнеш. Повечето други хора не биха имали смелост.

macartiskel

да се
Оригинален плакат
7 август 2005 г
Портланд, Орегон
  • 20 юни 2006 г
Кейтлин каза: Съгласен съм. Това е тъжна ситуация и съжалявам, че трябваше да се случи, но не е като че умишлено сте искали да го нараните. Нямаше друг избор, освен да. И както каза, поне не си го накарал да страда. И ти беше така любезен да се върнеш. Повечето други хора не биха имали смелост.


Е, това е истината и това беше момент, в който не можех да направя нищо, освен да ударя кучето, освен ако, разбира се, току-що не се беше преместило, но за съжаление беше замръзнало. Имах други коли, които трябваше да се справя в тази ситуация, така че трябваше да остана от моята страна на пътя или рискувах да убия хора, които минаваха покрай мен. Това е гадно.

скокер

6 август 2005 г
  • 20 юни 2006 г
Помолете полицията да ви помогне да намерите собственика?

macartiskel

да се
Оригинален плакат
7 август 2005 г
Портланд, Орегон
  • 20 юни 2006 г
skoker каза: Помолете полицията да ви помогне да намерите собственика?

Благодаря за предложението...непременно ще го направя!

Богъл

4 април 2006 г
Krazy, залепен за офис стол във вечна среща
  • 20 юни 2006 г
Вие се държахте много възхитително, с грижа и съвест. Вината е напълно нормална (макар и ирационална - все пак не е ваша вина изобщо) реакция. И мисля, че е признак на страхотен характер, когато някой като теб прави каквото може при ужасяващи обстоятелства.

Ако нещо подобно се случи с моя Морган, бих се надявал някой да се държи като теб.

cycocelica

28 април 2005 г
Редмънд, Вашингтон
  • 20 юни 2006 г
Слава богу, че не зави в насрещното движение. Познавам толкова много хора, които биха направили това само за да спасят животно, но да не мислят за хората в колата.

Кой обаче пуска черно куче навън през нощта? Трябва да са пълни идиоти.

Ugg

7 април 2003 г
Пенрин
  • 21 юни 2006 г
macartiskel каза: Благодаря за предложението... определено ще го направя!


Можете също да опитате да се свържете с местния офис за контрол на животните и да поставите флаери в района. М

mannix87

16 ноември 2005 г
на югоизток
  • 21 юни 2006 г
ще го преодолееш. Ударих куче и 2 котки през 20-те години, които карам. Карам много в провинцията и предполагам, че за съжаление това е част от шофирането в тези части. Всъщност последната котка всъщност беше коте и това се случи само преди няколко седмици. Карах около 60 мили в час и отдалеч си помислих, че е просто лист хартия, който вятърът разнася, докато бавно се търкаляше по средата на пътя. Оказа се коте, което едва ходи, но докато разбрах, беше твърде късно, усетих как гумите на микробуса ми смачкват крехките кости на горкото животно. Погледнах огледалото за обратно виждане и разбрах, че то умря моментално. Чувствах се толкова зле, защото ако го осъзнах достатъчно скоро, можех да избегна котето и може да е още живо сега. О, добре