Друго

студенти: какво харесвате във вашите класове?

отвратителен

Гост
Оригинален плакат
24 май 2003 г
Очевидно не сте голфър.
  • 3 септември 2008 г
Преподавам графичен дизайн в няколко колежа в Нова Англия и винаги се опитвам да разбера какво работи и кое не. Така че се чудя от тези от вас в или наскоро завършили колеж (не гимназия) - какво особено обичахте и мразихте във вашите класове, професори и т.н.

твърде много работа? няма достатъчно работа? подготвени? подготвени? кратка лекция? дълги лекции? опитал се да бъде забавен? опитал се да бъде сериозен? арогантен? твърде много глупак?

като цяло се разбирам много добре с моите ученици, но винаги се опитвам да бъда по-добър.

Благодаря! И

yrsonicdeath

2 юли 2007 г


  • 3 септември 2008 г
Завършил преди няколко месеца...

Хареса:

Лекции, разпределени в ppt или pdf за проследяване в лекции/учене за тестове. (Намерих го за най-полезен в класове, където те не бяха всеобхватни, поддържаше ме мотивиран да посещавам час.)

Възможност за съществена (15+ страници) писмена задача вместо междинен/финален.

Отвън

19 декември 2002 г
Ню Йорк
  • 3 септември 2008 г
Отивам в малък (2300) колеж с класове с класове с 10-25 други студенти, което се поддава на дискусии в клас и оставя на професорите свободни за помощ или по-нататъшно обсъждане. Любимите ми професори винаги явно са отговаряли за класа, но не и арогантни копелета.... Никога не съм харесвал слаби професори, които се огъват към най-ниския общ знаменател в класа или онези, които се опитват да изплашат всички с речта „ако пропуснеш една задача, се проваляш, ако пропуснеш час, се проваляш, ако закъсняваш, се проваляш“. Лекият подход винаги изглежда резонира по-добре.

Apple мастило

7 март 2008 г
  • 3 септември 2008 г
Все още не съм завършил, но все пак:

Скучните професори, които са твърде сериозни и без шеги в час, определено са изключени!

Имах някои професори, които винаги се опитваха [и безуспешно] да симулират настроения, напълно противоположни на техния характер и преживяването беше ужасно! Целият клас се отегчи от тях и загуби увереност!

Четенето на бележки между часовете е ЖАЛКО и в крайна сметка се подиграваме на проф. и никога не го приемаме твърде сериозно!

Изразът и акцентът са много важни! Монотонността ме кара да заспя, а лошият акцент капе имиджа на проф.

И накрая..... Увереността е много, много важна! Ако професионалистът няма доверие в това, което преподава, тогава класът няма да се интересува от това, което професионалистът се опитва да преподава!

Моите $2/100

r1ch4rd

да се
5 август 2005 г
Манчестър Великобритания
  • 3 септември 2008 г
Истинският ентусиазъм не може да бъде победен. Когато учителят обича предмета и обича да го преподава, тогава е много по-лесно да се научи. Да си недостатъчно подготвен е най-лошото нещо, не е добре да не знаеш слайдовете, защото не си ги виждал, откакто направи същата презентация миналата година. И

yrsonicdeath

2 юли 2007 г
  • 3 септември 2008 г
Само да добавя още нещо. Най-важното за мен като студент беше да знам, че един професор се грижи за студентите.

7 на

9 ноември 2003 г
Облечи Роза
  • 3 септември 2008 г
Имах професор, който винаги изпълняваше задачата с класа. Разбира се, беше като бог сред мравките, но беше хубаво да знаем, че той беше там и вършеше работата с нас.

Росфелт

15 август 2007 г
Не искам да ме изнасилват :(
  • 3 септември 2008 г
Аз съм второкласник, почти младши:

Бих казал, че се стремите към средно количество от всичко, което споменахте, само запазете известен ентусиазъм по темата си. Не давайте твърде много работа, защото имаме и други класове, но дайте достатъчно, за да сте сигурни, че го правят, и оценявайте за завършване, за да имат стимул да го правят!

Имайте точки за присъствие, така че хората да посещават часовете.

Обикновено да имаш бележки в ppt или pdf е хубаво, само в случай, че ученик пропусне час, винаги е много хубаво.

Опитайте се да бъдете забавни и забавлявайте проекти, които учениците да правят, най-добрият начин да научите е да взаимодействате с предмета. Винаги давайте имейл и насърчавайте да задавате въпроси чрез този случай, в случай че са твърде срамежливи, за да го направят в клас.

Само някои предложения

северно124

18 ноември 2007 г
  • 3 септември 2008 г
Харесва ми, че те издържат един час, а аз имам само 4 на ден, изучавайки бизнес BTW.

Редактиране: Моите класове също имат добре годни момичета. д

da2005pizimp

30 януари 2006 г
Гилбърт, Аризона
  • 3 септември 2008 г
Харесва ми факта, че засега вземам само леки уроци и че учителят е страхотен. н

накамурамори2

14 август 2008 г
  • 3 септември 2008 г
харесвам онлайн уроци. не е нужно да присъствате в класа, а също така можете да видите лекцията по всяко време.

Скептичен препис

macrumors Ivy Bridge
29 юли 2008 г
Далечният хоризонт
  • 4 септември 2008 г
Най-добрият учител, който имах в колежа, беше превъзходен оратор, остроумен, проницателен, артикулиран, страстен - той можеше да накара темата да оживее и ентусиазмът му беше заразителен. Лично той беше достъпен и свестен и беше лесно достъпен за студентите.

Интелектуално той имаше умението да ви накара да видите стария материал по напълно нов начин, да ви накара да мислите по начини, които никога не сте обмисляли; той беше толкова добър, той ви накара да се почувствате чест и привилегирован да присъствате на неговия час и в края на класа той винаги благодари любезно на учениците за присъствието. Освен че отвори съзнанието ми за много нови канали, той беше и страхотен модел за подражание като учител.

Наздраве н

накамурамори2

14 август 2008 г
  • 4 септември 2008 г
Скептичният писар каза: Най-добрият учител, който имах в колежа, беше превъзходен оратор, остроумен, проницателен, артикулиран, страстен – той можеше да накара темата да оживее и ентусиазмът му беше заразителен. Лично той беше достъпен и свестен и беше лесно достъпен за студентите.

Интелектуално той имаше умението да ви накара да видите стария материал по напълно нов начин, да ви накара да мислите по начини, които никога не сте обмисляли; той беше толкова добър, той ви накара да се почувствате чест и привилегирован да присъствате на неговия час и в края на класа той винаги благодари любезно на учениците за присъствието. Освен че отвори съзнанието ми за много нови канали, той беше и страхотен модел за подражание като учител.

Наздраве

какъв предмет преподаваше?

dukebound85

17 юли 2005 г
5045 фута над морското равнище
  • 4 септември 2008 г
любимият ми професор беше готин по различни причини

1) настоя да го наричаме Джон, а не д-р така и така като други момчета, които искат да чуят това заглавие

2) постави за цел да знам името на ВСИЧКИ. това беше за първи път за мен

3) се интересуваше от живота ни

4) много достъпен откъм служебно време и помощ като цяло, даде номера на мобилния си и други подобни

5) направи класа много предизвикателен

Курсът беше дипломен курс по машинно инженерство и беше един от най-трудните часове, които някога съм вземал

нямам много уважение към учителите, които имат лесни часове, тъй като плащам, за да бъда предизвикан и да науча нов материал

само мои мисли



от друга страна, класът, който мразех най-много, беше заради учителя. класът беше материалознание моята младша година и имахме гост-професор

човекът беше напълно некомпетентен. той ни каза, че уравненията в книгата са грешни и ни каза, че ако ги използваме, ще бъдем скачени. също каза, че различни концепции, представени в книгата, са погрешни.

стана толкова зле, защото той беше толкова арогантен задник, че трябваше да говорим с ръководителя на катедрата, както и с редовния професор, който преподаваше материали. това, което се случи, е редовният проф. седна в час и слуша лекцията и впоследствие оспори лекцията. Излишно е да казвам, че гостуващият проф. беше отстранен и ние бяхме обучавани основно от МНОГО способен GTA, който имаше около 30 години опит в индустрията

ph0rk

22 октомври 2003 г
SWVA
  • 4 септември 2008 г
Apple Ink каза: Четенето на бележки между часовете е ЖАЛКО и в крайна сметка се подиграваме на проф. и никога не го приемаме твърде сериозно!

Не съм сигурен какво точно имате предвид с това, но вашите преподаватели трябва да преглеждат бележки някой път. Не държат в главите си семестриален материал за 1-4 часа. Добрият учител променя материала си от година на година, за да остане актуален, така или иначе.

Обмислям да отида на час по-рано и прелиствам въпросите за дискусия, които съм записал от по-рано същия ден, и евентуално записвам повече - аз съм там предимно, за да задам всички въпроси, които учениците имат преди час, но ще бъда дявол да го вземе, ако просто стоя там и се взирам в стената десет минути.

Въпреки това механичното четене от бележки в клас е тъпо – просто разпределете бележките и ги оставете да ги четат в свободното си време. ° С

бунт

11 юли 2008 г
  • 4 септември 2008 г
Прехвърлих се от много високо класирана инженерна програма в Университета на Илинойс в Урбана-Шампейн към доста скапана програма в Университета на Кънектикът и най-голямата разлика, която забелязах, е, че преподавателите от UConn са склонни да „бебета“ студенти. Те са по-склонни да правят изключения и да се навеждат назад, за да настанят учениците, вместо да ни оставят сами да разберем. Това значително забавя темпото на класната стая. Понякога ще изгубим цял период само в правене на примерни задачи, защото някои деца не го разбират - смешно, ако питате мен. Накарах професор от UConn да премести изпит в клас от ~80 студенти, само защото няколко деца имаха изпит по физика в същия ден. Никога нямаше да се случи в UIUC. Да бъдеш коректен е важно, но мисля, че е важно също да бъдеш стриктен и да насърчаваш разчитането на себе си. Р

rhsgolfer33

да се
6 януари 2006 г
  • 4 септември 2008 г
Обичам да обичам часовете, които включват дискусия. Средното количество работа е хубаво (искам да бъда предизвикан, но имам 4-6 други класа и четенето на 300 страници на клас е малко вероятно да се случи. Обикновено правим 1-2 глави седмично в повечето класове, които I взех, което се равнява на 40-80 страници от учебник на седмица. Часовете по английски език, особено литературата, обаче могат да изискват много повече четене, мисля, че Кейт Шопин се чете по-лесно от управленско счетоводство, том 1). Предпочитам финалите, които са или проект, есе, или се занасят вкъщи (със или без част в класа), некумулативните финали също са най-добрите (ако вече сте ни дали 2 междинни сесии защо чувствате нужда да ни тествате отново върху същия материал, в допълнение към всеки нов материал?). Добрият стандарт 90%-92%=A- и 93%-100%=A определено се оценява. Мразя, когато професор смята, че класът им е „по-добър“ от 99% от другите курсове и прави скалата за оценяване по-трудна: 88%-92%=B+, wtf? Просто използвайте скалата, която използват другите преподаватели във вашия отдел. Освен това, ако вашият клас/дисциплина не се поддава на писане на есе, моля, не ни карайте да пишем есе, по дяволите, това само губи нашето и вашето време. Също така се радвам, когато моят професор се вълнува от материала! Ако се интересувате от него, много по-вероятно е да проследя вълнението ви. Харесва ми също, когато професор насърчава различни гледни точки (само защото се наклонявате в една посока политически/социално/каквото и да е, не означава, че го правя и ако не го правя, това не означава, че греша). Освен това действително оценявайте домашната работа за завършване! Мразя да предавам работата, която съм завършил, и да получавам същата оценка като мързеливия там, който просто написа драсканици върху хартията. Сега това не означава оценка на домашната работа за точност, повечето ученици ще сбъркат нещата и това е добре, оценявайте усилията, когато става въпрос за домашна работа. Освен това, прегледайте проблемите с домашните в клас и дайте примери, това помага много! Също така е страхотно да запазите примери за минали проекти, понякога, когато ни е назначен проект, нямаме идея откъде да започнем и примерите помагат. Избягвайте групови проекти, няма нищо по-мразено от трудолюбивите ученици от това, че оценката им е обвързана с някой мързеливец, който е поставен в тяхната група. Това са няколко неща, които открих, че харесвам в моите класове

Apple мастило

7 март 2008 г
  • 4 септември 2008 г
ph0rk каза: Не съм сигурен какво точно имате предвид с това, но вашите преподаватели трябва да преглеждат бележки някой път. Не държат в главите си семестриален материал за 1-4 часа. Добрият учител променя материала си от година на година, за да остане актуален, така или иначе.

Обмислям да отида на час по-рано и прелиствам въпросите за дискусия, които съм записал от по-рано същия ден, и евентуално записвам повече - аз съм там предимно, за да задам всички въпроси, които учениците имат преди час, но ще бъда дявол да го вземе, ако просто стоя там и се взирам в стената десет минути.

Въпреки това механичното четене от бележки в клас е тъпо – просто разпределете бележките и ги оставете да ги четат в свободното си време.

Не, имам предвид, че професионалист обяснява в ритъм и след това внезапно прекъсва.... да погледне в бележките си, докато се разхожда в класа и оставя учениците да решат вечерите си и след това след 5-10 минути... изведнъж се връща от гроба и възобновява преподаването!

Да... някои правят това, докато други раздават бележките си предварително и само обясняват.... някои раздават бележките си след класа! Б

БоингоБонго

27 април 2008 г
  • 4 септември 2008 г
Дискусиите определено са много по-добри от строгите лекции. Те принуждават всички да участват и информацията изглежда наистина „залепва“.

Наистина не харесвам лекциите в PowerPoint. Знам, че понякога трябва да се използват, но моля, за Бога, направете го уникално и интересно. Не мога да направя още едно слайдшоу с информация, копирана/поставена в основен шаблон, пълен с печатни грешки. Аматьорски час.

Скептичен препис

macrumors Ivy Bridge
29 юли 2008 г
Далечният хоризонт
  • 5 септември 2008 г
nakamuramori2 каза: какъв предмет е преподавал?

Съвременна история; Винаги съм обичал историята, но той я направи абсолютно завладяваща. Винаги сте искали да чуете какво ще каже той по темата на този ден.

Наздраве

Apple мастило

7 март 2008 г
  • 5 септември 2008 г
Скептичният писар каза: Модерна история; Винаги съм обичал историята, но той я направи абсолютно завладяваща. Винаги сте искали да чуете какво ще каже той по темата на този ден.

Наздраве

Веднъж имах професор, който преподаваше история! Тя беше на около 50 и много ъ.... оживена, но никога не съм виждал някой да преподава история така и просто се влюбих в темата! Тя беше просто превъзходна и обясняваше всяка сложност с такова великодушие, че целият клас просто слушаше! Беше невероятно преживяване!

Скептичен препис

macrumors Ivy Bridge
29 юли 2008 г
Далечният хоризонт
  • 6 септември 2008 г
Apple Ink каза: Все още не съм завършил, но все пак:

Скучните професори, които са твърде сериозни и без шеги в час, определено са изключени!

Четенето на бележки между часовете е ЖАЛКО и в крайна сметка се подиграваме на проф. и никога не го приемаме твърде сериозно!

Изразът и акцентът са много важни! Монотонността ме кара да заспя, а лошият акцент капе имиджа на проф.

И накрая..... Увереността е много, много важна! Ако професионалистът няма доверие в това, което преподава, тогава класът няма да се интересува от това, което професионалистът се опитва да преподава!

Моите $2/100

Увереността, знанията, остроумието и съпричастността са важни, съгласни, но учените обикновено се наемат въз основа на техните изследвания, техните публикации, (наскоро) вида на финансирането, което са в състояние да привлекат; В действителност и тъжно да се разказва, способността за преподаване е в дъното на списъка при наемане и това е огромно жалко, защото това е, което учениците помнят. Не забравяйте обаче, че несъвършеният човек пред вас обикновено е специалист в своята област; за съжаление, доста често това не включва способността да се преподава - или да се 'изпълни' - пред клас. Ако получите това в учител, това е огромен бонус.

Някога имах професор, който беше най-възхитителният, порядъчен и хуманен човек във факултета. Той беше известен учен, безкрайно щедър с времето си, неговото насърчение, неговата подкрепа; по-късно, когато преподавах при него, се научих да ценя неговите интелектуални и човешки качества. Говореше свободно шест езика, но, за съжаление, не успя да преподава на нито един от тях. Той страдаше пред големи групи (но се справяше добре в ситуации на малки групи, където учениците ценяха знанията му и се ангажираха с него.)

BTW, не съм съгласен с коментара ти за четене на бележки между класовете. Говорейки от опит, вие не носите всеки детайл в главата си от година на година; трябва да опресните паметта си, а четенето на бележки между класовете е точно начинът да направите това.

Ричарджеймс каза: Истинският ентусиазъм не може да бъде победен. Когато учителят обича предмета и обича да го преподава, тогава е много по-лесно да се научи. Да си недостатъчно подготвен е най-лошото нещо, не е добре да не знаеш слайдовете, защото не си ги виждал, откакто направи същата презентация миналата година.

Да, напълно съгласен.

Rhosfelt каза: Аз съм второкласник, почти младши:


Имайте точки за присъствие, така че хората да посещават часовете.

Обикновено да имаш бележки в ppt или pdf е хубаво, само в случай, че ученик пропусне час, винаги е много хубаво.

Опитайте се да бъдете забавни и забавлявайте проекти, които учениците да правят, най-добрият начин да научите е да взаимодействате с предмета. Винаги давайте имейл и насърчавайте да задавате въпроси чрез този случай, в случай че са твърде срамежливи, за да го направят в клас.

Само някои предложения

Re посещаемост, студентите са студенти и им казвам, че съм платен учител, а не полицай. Те са големи момчета и момичета; от тях зависи да присъстват, изборът е част от това да си възрастен. Рядко имам точки за присъствие, освен ако това не е политиката на мястото, за което работя.

Re notes, други плакати презират учителите, които четат от бележки; като студент и аз го правех. Никога не бих давал бележки - от една страна, лекциите ми са склонни да бъдат цитирани и добавени коментари, които разказвам и добавям - повечето от тях са напълно неподписани (но не и непланирани). Както и да е, те са предназначени да четат оригинални източници и имат уроци и работно време, за да задават въпроси. Съгласете се изцяло с насърчителни въпроси и дискусии и смях; добрата атмосфера прави чудеса.

ph0rk каза: Не съм сигурен какво точно имате предвид с това, но вашите преподаватели трябва да преглеждат бележки някой път. Не държат в главите си семестриален материал за 1-4 часа. Добрият учител променя материала си от година на година, за да остане актуален, така или иначе.

Обмислям да отида на час по-рано и прелиствам въпросите за дискусия, които съм записал от по-рано същия ден, и евентуално записвам повече - аз съм там предимно, за да задам всички въпроси, които учениците имат преди час, но ще бъда дявол да го вземе, ако просто стоя там и се взирам в стената десет минути.

Въпреки това механичното четене от бележки в клас е тъпо – просто разпределете бележките и ги оставете да ги четат в свободното си време.

Като цяло съгласен с това. За AppleInk за превъзходните учители по история, човекът, когото почитах като учител, също ни караше да мълчим, да слушаме; понякога спирах да пиша, оставях писалката си и просто слушах. Това беше пътуване, което си заслужаваше. И да, той имаше бележки, които се консултираше понякога, докато говореше и вървеше по време на час.
Наздраве

ravenvii

17 март 2004 г
Меленкурион Скайуиър
  • 6 септември 2008 г
Скептичният писар каза: Модерна история; Винаги съм обичал историята, но той я направи абсолютно завладяваща. Винаги сте искали да чуете какво ще каже той по темата на този ден.

Наздраве

Да, имах точно такъв професор.

И познайте какво, той също е професор по история! Той Х.

В момента всичките ми класове са гадни.*

*Аз съм в юридическия факултет.

Скептичен препис

macrumors Ivy Bridge
29 юли 2008 г
Далечният хоризонт
  • 6 септември 2008 г
ravenvii каза: Да, имах професор точно такъв.

И познайте какво, той също е професор по история! Той Х.

В момента всичките ми класове са гадни.*

*Аз съм в юридическия факултет.

Юридическият факултет не трябва да е гадно; Самият материал в някои от случаите е забавен и един добър учител трябва да може да работи с него и да го направи завладяващ. (Учих право в продължение на няколко години и съм съгласен, че повечето учители бяха абсолютно ужасни. Никога не можах да разбера защо това трябва да бъде толкова, като се има предвид, че някои от материалите – съдебната практика – бяха убедителни, а някои от принципите – завладяващи. Освен мрачните и незаинтересовани учители, тя също така привличаше енергични, яростно амбициозни и доста лишени от хумор студенти, поне според моя опит. Историята - поне в колежа - има тенденция да привлича доста добри учители и студенти, които искат да учат ' неща', което също ги прави интересни. Може би съм пристрастен, защото изоставих правото и станах учител по история.)
Наздраве