2018 MPB 13/16/512 - i5 срещу i7
-
13/16/512 i5
гласове:57 69,5% -
13/16/512 i7
гласове:25 30,5%
-
- Общо избиратели
cman-uk
Оригинален плакат- 27 октомври 2009 г
- 31 юли 2018 г
13/16/512 се счита за „сладкото място“, но много от тях са предпочели процесора i5, а не i7. Защо е това? Виждал съм коментари, които намекват за „не очаквайте много повече, като изберете i7“.
За собствениците на 2018 MPB 16/13/512 кой процесор избра и защо?
QCassidy352
- 20 март 2003 г
- залив
- 31 юли 2018 г
cman-uk каза: Чакам (11 дни и отчитам) да пристигне моят MPB 13/16/512 i7 от 2018 г. и междувременно направих следните наблюдения относно MR:Както винаги, зависи за какво го използвате, но краткият отговор е, че не много задачи за типичния потребител ще открият, че четириядреният i5 ще бъде ограничаващ фактор. i5 може да работи и по-хладно.
13/16/512 се счита за „сладкото място“, но много от тях са предпочели процесора i5, а не i7. Защо е това? Виждал съм коментари, които намекват за „не очаквайте много повече, като изберете i7“.
За собствениците на 2018 MPB 16/13/512 кой процесор избра и защо?
г-жа
да се
- 14 март 2009 г
- 31 юли 2018 г
https://en.wikichip.org/wiki/intel/cores/coffee_lake_u
Просто Apple постави тлъста надценка на опцията за надграждане i5 -> i7 спрямо собствените си разходи. Ако искате най-доброто, ще бъдете издълбани малко - нищо ново!
maflynn
Модератор
Член на персонала- 3 май 2009 г
- Бостън
- 31 юли 2018 г
cman-uk каза: За собствениците на 2018 MPB 16/13/512 кой процесор избра и защо?Не е за какво го използват другите хора, а за конфигуриране на машина, която отговаря на вашите нужди. Каква е предназначението му?
SSD-ГАЙ
- 20 септември 2012 г
- Междузвезден
- 31 юли 2018 г
г-жа
да се
- 14 март 2009 г
- 31 юли 2018 г
SSD-GUY каза: Има ли някакви показатели, които показват, че i5 има по-добър живот на батерията от i7 за 13'?В зависимост от моделите на използване, не е немислимо, че може да бъде и обратното, защото i7s са най-добрият „контейнер“ силиций, който може да се справи с малко по-малко напрежение.
Patcell
да се
- 8 август 2016 г
- Окръг Берген, Ню Джърси
- 31 юли 2018 г
frou каза: В зависимост от моделите на използване, не е немислимо, че може да е обратното, защото i7s са най-добрият „контейнер“ силиций, който може да се справи с малко по-малко напрежение.Това е вярно. По същество разликата между всички нива на процесорите в дадено поколение е, че по-бързите се „прехвърлят“ като с по-високо качество. Когато го сведете надолу, в общи линии това означава, че по-високият процесор (в този случай i7) е в състояние да работи с по-висока тактова честота, като остава в същия TDP. На теория това не би трябвало да оказва влияние върху генерирането на топлина, тъй като TDP остава същият.
Като направим това още една крачка напред, както споменахме в предишния плакат, е възможно i7 наистина да работи по-охладен и да използва по-малко енергия, тъй като е с по-високо качество. Най-малкото, i5 и i7 не трябва да имат разлика в генерирането на топлина или живота на батерията. Това е моето разбиране след дискусия с дизайнер на процесора.
Като се има предвид това, аз лично не смятам, че разликата между i5 и i7 в 13-инчовия модел си струва цената за надграждане.
г-жа
да се
- 14 март 2009 г
- 31 юли 2018 г
cman-uk
Оригинален плакат- 27 октомври 2009 г
- 31 юли 2018 г
maflynn каза: Не е за какво го използват другите хора, а за конфигуриране на машина, която отговаря на вашите нужди. Каква е предназначението му?
На вашия въпрос:
Основи: медийно тежко сърфиране в мрежата, текстообработка, Excel и др.
Хоби: Lightroom, Photoshop, iMovie и Premiere Pro - за 4k редактиране, но наблягам на видеоклипове за хоби, а не на професионални нужди
Към първоначалния ти коментар:
Възприех подхода за получаване на най-добрата спецификация, която можете да си позволите. Бях настроен на 16Gb 512Gb (предишният ми MBP беше определен на 8Gb и 256Gb, така че знаех, че както RAM, така и SSD трябва да се увеличат въз основа на предишна употреба и бъдещи проверки) и реших, че мога да се разпространя до i7 - отново за целите на 'бъдеща проверка' '. ° С
Codeseven
да се
- 31 декември 2008 г
- 31 юли 2018 г
Предпочитам тя да вземе Mac. 13 MBP е предложен като чудесен вариант, 16Gb памет, 512 SSD със сигурност. Притеснението ми, както и при cman-uk, е i5 или i7?
Маркет
- 21 юли 2018 г
- Манчестър, Великобритания
- 31 юли 2018 г
macnmac
да се
- 18 юни 2017 г
- Apple Park
- 31 юли 2018 г
Джерик
Сътрудник
- 3 ноември 2011 г
- SF Bay Area
- 31 юли 2018 г
Първо, увеличението на производителността е скромно предвид увеличението на цените.
Второ, увеличаването на генерирането на топлина предизвика дроселиране. И това се случи не само в MBP
Нямам представа дали дроселирането е вярно за текущата партида процесори, но печалбите все още са скромни при сравнителните показатели. Така че, ако получавах 13', щях да се наклоня към i5.
justinf77
да се
- 18 май 2003 г
- 31 юли 2018 г
Освен това i5 обикновено работи по-хладно и има по-добър живот на батерията от i7. Ето защо Apple използва i5 за маркетингови числа за живота на батерията, а i7 за маркетингови числа за производителност. Въпреки това, разликата е малка, но 20 минути допълнителен живот на батерията са по-полезни за мен от редките случаи, когато може да се възползвам от няколко секунди, спестени за задача с i7.
cman-uk
Оригинален плакат- 27 октомври 2009 г
- 31 юли 2018 г
Нека да чуем екипажа на i7... V
vtgeek
- 21 септември 2012 г
- 31 юли 2018 г
Напълно съм съгласен с това, че основният i5,16GB RAM, 512GB SSD е сладкото място за 13-инчовата продуктова линия.
За мен, поправяйки компютри на други хора, виртуални машини, бих поръчал тази машина, освен с 1TB SSD. Въпреки това моят местен магазин за ябълки имаше конфигурацията на склад с i7. Наречете i7 импулсната част от покупката ми. Цената, за да го получите сега, съчетана с надграждане на процесора...
Не мисля, че това е грешен ход с текущата продуктова линия на Touch Bar MacBook Pro от гледна точка на производителността. Това е първата машина от вероятно 20, за които съм купил AppleCare..
Wags
- 5 март 2006 г
- Небраска, САЩ
- 31 юли 2018 г
Ленивалентин
- 25 април 2011 г
- 31 юли 2018 г
cman-uk каза: Да чуем екипа на i7...Е, другите може да се чувстват различно, разбира се, но аз давам приоритет на графичната производителност, а най-добрият графичен процесор е в i7, така че ето. Също както някой спомена, i7 получава пълния L2 кеш; в миналото графичният процесор можеше да използва CPU L2 като буфер за намаляване на трафика от външна памет (който е бавен при лаптоп), но в наши дни може да има повече място на матрицата за специална графична кеш памет, плюс това има 128MB Crystalwell eDRAM чип също, така че може би извличането на CPU L2 вече не е необходимо.
Любопитен съм най-накрая да видя как нещата работят на модерна интегрирана графика. IGPU с пясъчен мост в моя текущ MBP разчита само на основната си DRAM, която е бавна според днешния стандарт при 1333MT, така че графичната производителност беше много слаба при 1280*800 пиксела без ретина. Днес това е ниска резолюция, айфоните имат повече пиксели днес за бога и беше ужасно бавно като цяло. Когато компютърът беше сравнително нов, можех да играя WoW на него, ако съборя настройките; Спомням си, че правех ежедневни куестове в Deepholme по време на ерата на Cataclysm на моя лаптоп, седях в кафене, използвайки интернет връзката на моя телефон, но с годините минаваха и играта ставаше по-взискателна, производителността намаля. Сега WoW дори вече не започва. „Вашата графична карта не се поддържа“, пише. Добре, благодаря, Обама! хаха
Така че се надявам, че днес ще си взема моя, тъй като вече минаха повече от две седмици, откакто поръчах и ми казаха „1-2 седмици“. Но не задържам дъха си, защото никога не съм късметлия. Така че... мех. хаха
нагоре надолу
да се
- 10 април 2017 г
- 31 юли 2018 г
cman-uk каза: Интересното е, че повечето от отговорите досега са за i5 и все пак анкетата в момента показва 42% в полза на i7 - не е незначителна част.Обичам моя i7. Той е изключително бърз и бърз и работи на хладно. Моите фенове почти не бягат с леки задачи като сърфиране в мрежата. (0RPM) Температурите на CPU в близост са средно от 28-38. И животът на батерията беше страхотен спрямо това, което очаквах в зависимост от това, което правя. Забелязах, че с 2-3 щраквания под 100% яркост животът на батерията не пада рязко. Мисля, че техните екрани са подобрени в отдела за ефективност от 2012 г.
Нека да чуем екипажа на i7...
Не казвам, че i5 няма да е подобен или същият. Но засега не съжалявам и нямам проблеми с i7.
tonyz123456
- 4 април 2017 г
- 31 юли 2018 г
New_Mac_Smell
- 17 октомври 2016 г
- Шанхай
- 31 юли 2018 г
Codeseven каза: Не да отвличам нишката на cman-uk, но това е навременна тема и за мен, тоест 13 MBP i5 срещу i7. В моя случай помагам на приятел да се подготви за университет в Обединеното кралство. Тя учи Архитектурен дизайн. Забележките за това груби предполагат компютър с поне 16Gb памет, 500+ HD и „бърз“ процесор. Използваният софтуер е Adobe Creative Suite, Vectorworks и Rhino. Професорът й казва, че той лично предпочита Mac, но тя ще спечели повече пари с компютър (също така, мисля, че всички тези компютърни програми са базирани на компютър? Въпреки че тя би могла да използва грубо BootCamp).
Предпочитам тя да вземе Mac. 13 MBP е предложен като чудесен вариант, 16Gb памет, 512 SSD със сигурност. Притеснението ми, както и при cman-uk, е i5 или i7?
Споменатият софтуер е на MacOS. Въпреки това бих бил много изненадан да чуя, че изучават архитектура, а не използват AutoCAD и 3DS MAX - това са индустриални стандарти повече или по-малко, същите като PhotoShop и т.н. Ще им е по-добре с компютър с Windows и да използват софтуер Autodesk, това би ги настроило по-добре на работното място, тъй като всеки изисква от вас да имате известно разбиране за AutoCAD/3DS MAX, вероятно би било добре да имат познания за Vectorworks, но само много малки независими фирми биха използвали това. Все пак само за размисъл, но вие сте най-добрият софтуер за обучение, който всъщност ще използвате в професионалния свят след курса.
В противен случай искате приличен процесор, нямате нужда от най-доброто налично - това е само университетски курс, а не точно моделиране на небостъргач. GPU е добър, за да получите посредствен. Лично аз бих посъветвал подобна настройка, тъй като 16GB RAM/SSD е каквото искате, 256GB е добре, 512GB е по-добре и поне процесор i5.
Купуването на Mac е изключителен лукс, особено ако обмислят да поставят Windows директно върху него. Плащате много пари за функции, които не използвате. И университетът не е евтин, тези пари са много по-добре изразходвани другаде.
Също така като точка, всяко университетско студио, което си струва солта, ще има компютърно студио, пълно с компютри, настроено да стартира този софтуер, след университета, те няма да имат малка нужда от този лаптоп, тъй като всяка компания, за която работят, ще предостави компютър (Вие ще много рядко виждате Mac в този свят). Затова силно препоръчвам, освен ако не сте богати, просто да вземете „приличен“ лаптоп с Windows, всичко около £1200 ще бъде повече от достатъчно и ще се оправят. В противен случай ще имате нужда от 15', а с основни ъпгрейди + AC ви очакват по-близо до £3000. За нещо, което ще бъде преспапие в края на курса и ще бъде незначително полезно по време на курса.
Късмет!
г-жа
да се
- 14 март 2009 г
- 1 август 2018 г
Lennyvalentin каза: Любопитен съм най-накрая да видя как нещата работят на модерна интегрирана графика.Имам може би ирационална любов към добрата интегрирана графика. Общата концепция System-On-A-Chip/Package е твърде готина.
Проверете го, има EDRAM, противопоставен на CPU/GPU, и Northbridge (известен още като PCH) точно там в същия пакет.
Вижте медийния елемент ' data-single-image='1'>
Вижте медийния елемент ' data-single-image='1'>
Ленивалентин
- 25 април 2011 г
- 1 август 2018 г
frou каза: Вижте го, има EDRAM срещу CPU/GPU и Northbridge (известен още като PCH) точно там на същия пакет.Това Е много спретнат, компактен дизайн, нали? Реакции:г-жа Б
Буран енергия
- 9 октомври 2017 г
- 1 август 2018 г
cman-uk каза: Чакам (11 дни и отчитам) да пристигне моят MPB 13/16/512 i7 от 2018 г. и междувременно направих следните наблюдения относно MR:
13/16/512 се счита за „сладкото място“, но много от тях са предпочели процесора i5, а не i7. Защо е това? Виждал съм коментари, които намекват за „не очаквайте много повече, като изберете i7“.
За собствениците на 2018 MPB 16/13/512 кой процесор избра и защо?
Това, което не харесвам при лаптопите, е топлината, високите температури на процесора и шума от вентилатора. Не можах да намеря скорошни тестове, но съм готов да се обзаложа, че i7 под натоварване, въпреки че имат същия TDP, ще направи лаптопа по-топъл и ще изразходва повече живот на батерията. Така че бих отишъл с i5.
maflynn
Модератор
Член на персонала- 3 май 2009 г
- Бостън
- 2 август 2018 г
buran-energia каза: лаптопите са топлина, високи температури на процесора и шум от вентилатораСъгласен съм и в двата случая, притежавах лаптоп Razer 15' и температурите бяха малко по-добри от този на моя MBP, но феновете бяха много по-забележими. Мразех това, пробвах всякакви неща и успях донякъде да намаля звука, но с цената на повишена топлина.
Моят 15' MBP е конфигуриран, така че е много по-тих и топлината не е толкова лоша за голяма част от задачите ми.
Популярни Публикации